Music Note Lettere
Music Note Letterg
Music Note Lettera
Music Note Letterl
Music Note Lettero
Music Note Letterb
Music Note Letteri
Music Note Letterz
  • Remember me

Lrc EH by Zizi Kirana

EH - Zizi Kirana LRC Lyrics - Donwload, Copy or Adapt easily to your Music

LRC contents are synchronized by Megalobiz Users via our LRC Generator and controlled by Megalobiz Staff. You may find multiple LRC for the same music and some LRC may not be formatted properly.
43687 - EH by Zizi Kirana [03:55.96] 1 year ago
by Guest
Copied
Office Copy IconCopy
Edit Time [xx:yy.zz] x 4 Views x 153 Download x 22
LRC TIME [03:55.96] may not match your music. Click Edit Time above and in the LRC Maker & Generator page simply apply an offset (+0.8 sec, -2.4 sec, etc.)
[ar:Zizi Kirana]
[ti:EH]
[length:03:55.96]
[by:z❍┗ᅀ࿐L_SOF]
[re:www.megalobiz.com/lrc/maker]
[ve:v1.2.3]
[00:12.90]Sendiri mau ingat
[00:14.90]Rambut sendiri sikat
[00:16.65]Kusut lama tak sihat
[00:18.41]Bagaimana dengan kamu?
[00:20.66]Sendiri boleh kira
[00:21.90]Meroyan itu gila
[00:23.65]Tanya diri sampai bila
[00:25.41]Nak jaga tepi kain aku?
[00:27.40]Sakit hati semua nak luah
[00:29.65]Banyak sudu sampai tak cukup kuah
[00:33.15]Hati hitam boleh tutup dengan jubah
[00:36.66]Kecam orang lain sendiri taknak ubah
[00:41.65]Eh Eh Eh (tenenene)
[00:45.65]Eh Eh Eh
[00:48.90]Mari Mari membawang
[00:50.90]Pasang telinga pasang
[00:52.90]Kau ada citer aku ada citer
[00:54.40]Mari kita berdagang
[00:56.40]Asah asah lidah
[00:58.16]Usah susah natijah
[00:59.90]Bukak tutup telinga mulut ... Eh
[01:02.15]Kita hebahkan ghibah
[01:03.40]Zizi itu zizi ini
[01:05.16]Dulu suka sekarang benci
[01:06.65]Makin banyak kena lanyak
[01:08.65]Bila zizi keluar tv
[01:10.65]Beras dapur engkau takkan jadi nasi aku
[01:13.66]Jadi iri hati engkau bukan sakit hati aku
[01:17.15]Sakit hati semua nak luah
[01:19.90]Banyak sudu sampai tak cukup kuah
[01:23.40]Hati hitam boleh tutup dengan jubah
[01:26.90]Kecam orang lain sendiri taknak ubah
[01:31.90]Eh Eh Eh (tenenene)
[01:34.40]Eh Eh Eh
[01:39.40]Mari kita kecam
[01:41.15]Cerita hangat semalam
[01:42.90]Si dia tu si dia ni si fulan
[01:44.65]Resam kita lepaskan geram
[01:46.65]Bisik bisik bisik
[01:48.41]Bukan sikit sikit
[01:50.15]Tak payah risik risik
[01:51.90]Kisah kelambu terkeluar bilik
[01:53.65]Dia ini dia itu
[01:55.41]Takde segan hilang silu
[01:57.15]Yang ni bini skandal situ
[01:58.90]Yang tu putus haru biru
[02:00.65]Suruh laki engkau tolong jangan follow aku
[02:03.91]Sebab tu laki engkau itu bukan jodoh aku
[02:07.65]Sendiri mau ingat
[02:09.65]Rambut sendiri sikat
[02:11.15]Kusut lama tak sihat
[02:13.16]Bagaimana dengan kamu?
[02:15.15]Sendiri boleh kira
[02:16.65]Meroyan itu gila
[02:18.41]Tanya diri sampai bila
[02:20.15]Nak jaga tepi kain aku?
[02:21.65]Sakit hati semua nak luah
[02:24.65]Banyak sudu sampai tak cukup kuah
[02:28.40]Hati hitam boleh tutup dengan jubah
[02:31.65]Kecam orang lain sendiri taknak ubah
[02:36.40]Eh Eh Eh (tenenene)
[02:40.41]Eh Eh Eh
[02:43.16]Zizi masih kat sini
[02:45.65]Masih lagi berdiri
[02:47.15]Masih cukup rezeki
[02:48.91]Cukup makan lagi
[02:50.90]Tak cukup asam garam
[02:52.65]Kau masih tak tenteram
[02:54.65]Tak tahan tengok pejam
[02:56.15]Kalau hasad sila kecam
[02:58.41]Kecam kecam
[02:59.90]kecam sampai lebam
[03:01.40]Kita kecam
[03:02.66]kecam
[03:03.91]kecam sampai lebam
[03:05.41]Kita kutuk
[03:06.40]kutuk kutuk
[03:07.66]kutuk sampai besok
[03:08.90]Kita kutuk
[03:10.41]kutuk
[03:11.90]kutuk sampai besok
[03:13.41]Sakit hati semua nak luah
[03:14.90]Banyak sudu sampai tak cukup kuah
[03:17.90]Hati hitam boleh tutup dengan jubah
[03:21.40]Kecam orang lain sendiri taknak ubah
[03:25.40]Eh Eh Eh (tenenene)
[03:30.40]Eh Eh Eh